miercuri, 19 iulie 2017

Pădurea Râioasa, Săbăreni 20.05.2017

În drum de la un prieten de la muncă spre casă, după o troiță unde prima dată văd icoana sfintei Eugenia (vă dați seama că din curiozitate am căutat istoria ei când am ajung acasă), hotărăsc să îmi scurtez un pic drumul direct prin pădurea Râioasa. Eu o știam de pădurea Săbăreni și acasă i-am aflat numele după un filmuleț de pe Youtube în care e filmată o ciurdă de porci sălbatici (recunosc, acum când scriu am aflat și eu termenul). Voi vedea o astfel de ciurdă în drumul meu. Venise să bea apă dintr-o baltă și la primul meu fâșâit au fugit în toate direcțiile :D! Sandalele și pantalonii scurți mi-a udat prilejul de a-mi face un urzico-masaj :D de toată frumusețea (urzici de peste un metru înălțime și nu ai cum le ocoli)!













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu