luni, 3 aprilie 2017

Străulești 16.09.2016

După vinerea de muncă colegii mă lasă pe drum fiindcă vreau să mai merg puțin pe jos. Găsesc o intrare prin vegetație bogată și intru spre lacul Străulești. Pe partea cealaltă a lacului este ștrandul Străulești unde, în 1999, am fost la baie cu colegii de facultate înainte de a pleca matinal spre Piatra Craiului (prima mea întâlnire cu Crăiasa)...

Revenind la lacul Străulești, prea multe nu ar fi de povestit. Din apropierea restaurantului ”Doi cocoși” găsesc poteci care mă duc pe malul lacului (mai departe sau mai aproape) tot în amonte spre șoseaua de centură și zona Chitila. Frumoase sunt multele lebede care alunecă suav pe apele lacului...

Podul ce delimitează Bucureștiul de Ilfov mă duce la stânga (e cam greu să răzbați prin vegetația bogată până la șoseaua de centură) spre DN 7 București-Târgoviște.















Cumva prin dreptul complexului Carrefour-Leroy Merlin fac dreapta pe străduțe care mă duc în zona triajului CFR și cu ocazia asta explorez zona până la halta CFR triaj și apoi pe liniile de cale ferată și străzile adiacente până la depoul feroviar și zona 1 mai.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu