joi, 13 aprilie 2017

Câmpina-Pietriceaua 22-23.10.2016

De curând v-am povestit de o vizită la prietenii mei din Pietriceaua. Fiindcă am să le duc niște poze, iată-mă iarăși în vizită la ei. E vremea un pic mohorâtă (deh, e mijloc de toamnă) și ca urmare până la microbuz rătăceasc un pic prin Câmpina găsind câte un loc interesant. Ca de fiecare dată! 


La microbuz se nimerește să fie și Nicu în apropiere și în drum spre casă și ca urmare merg cu el cu mașina, nu mai aștept microbuzul...

Oamenii se bucură tare de poze și caut să nu mă simt chiar musafir și să fac treabă cu ei cât se poate. Ca urmare merg cu Nicu și cu Gina să dea hrană animalelor unei vecine. Fiecare animal cu istoria și cu obiceiurile lui ;). Ei îmi zic să stau acasă că e noroi și nu îmi e mie teamă de noroi. Ca urmare toată încălțămintea noastră va trebui spălată când ne întoarcem acasă. 








Seara mai povestim de una alta, mai râdem, mai mâncăm... Ce să faci toamna când frigul bate la ușă...

Duminică dimineață cam plouă și e și ceață. Ca urmare, mai stau puțin la povești cu tanti Maria și pe la prânz plec spre microbuz și spre casă în alt fel de ceață lăptoasă, nu ca cea din Parâng de săptămâna trecută...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu