vineri, 4 iulie 2014

Tabără Abheda Yoga Buzău 1-4.05.2014

În minivacanța de 1 mai am fost cu un grup de yoga într-o tabără spirituală în zona Buzăului. Mai precis am stat la pensiunea "14 scaune" de pe valea Cașoca și mai tot timpul (cu puține excepții) am avut activități de grup (ore de pregătire spirituală, meditație, activități "casnice", organizatorice - treburi de bucătărie, de aranjare a materialelor în sala de curs, de pregătire a focului de tabără în ultima seară, a petrecerilor tematice). Așa că nu am reușit să facem prea multe plimbări. Doar doi colegi au făcut o excursie mai lungă prin valea Trestiei, vârful Podul Calului și întoarcere pe pârâul Stânii pe la cascada Cașoca-Pruncea. Eu am mers doar o dată ca "ghid" până la cascadă (ce ghidaj poate fi pe drumul auto!) și cu Mihaela am mers un pic deasupra cascadei pentru niște unghiuri inedite (și pentru a putea spune și eu că am mers prin locuri noi prin zonă!). 

Focul de tabără din ultima seară a ieșit interesant, petrecerea Talant Show cu o seară înainte a ieșit la fel de interesantă, meditațiile colective au adus câte ceva plusuri spirituale pentru fiecare... Ce o mai fi om mai vedea!

Fiindcă a mai fost și e cumva din zonă, Anica, colega cu care am mers cu mașina, mi-a arătat și explicat tradiția celor 14 scaune sculptate de matematicianul Gheba într-o vacanță aici. Era și înainte cabană cu cazare, dar de atunci a primit acest renume și denumire!

Pe drumul spre întoarcere am făcut o pauză la barajul și lacul de acumulare Siriu și am adunat ceva soc în drum spre casă. Binențeles că l-am împărțit între cei din mașină! Drumul ne-a dus pe ploaie până la București, dovadă și ultima imagine de mai jos cu mânăstirea Cașin din București care ne-a arătat și un frumos curcubeu. Ca cele de pe munte nu cred că poți vedea nicăieri altundeva! Iarăși zic: cine știe... :D! 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu