sâmbătă, 20 august 2011

La plimbare prin gradina botanica din Bucuresti 21.05.2011

La plimbare prin gradina botanica din Bucuresti 21.05.2011

Gradina botanica m-a atras si ma va atrage mereu. E un superb loc in care poti sa te detasezi in inima agitatei capitale. As fi vrut ca in aceste cateva ore sa vad zona trandafirilor, dar din cate am inteles, infloresc ceva mai tarziu. Sper ca voi ajunge la un moment dat in saptamanile in care toti trandafirii vor fi in floare. Frumoasele flori imi aduc aminte de o prezentare online a legendei trandafirilor de diferite culori si de cunoscuta carte a lui Umberto Eco "In numele trandafirului".

Revenind in gradina botanica, m-am bucurat de cateva ore in mijlocul naturii intrerupte la un moment dat de o ploaie rapida de vara. Lagunele arata asa de fain in ploaie incat aproape ca nu mi-a pasat ca ma ud si am cautat broscuta testoasa pe care o stiam eu de acum cativa ani. Cu tristete am gasit doar carapacea pierduta prin iarba si ceva noroi. Ploaia m-a petrecut pana in partea cealalta a gradinii unde m-am adapostit intr-o toaleta publica alaturi de o familie ce iesise la plimbare. Tanarul era un pasionat biolog si le povestea parintilor si surorii lui de toate plantele pe langa care treceau.La un moment dat s-a adapostit langa noi un catelus simpatic si foarte ud. Ne-am jucat un pic cu el uitandu-ne la apa ce se ridica din ce in ce mai mult in jurul nostru. Ne gandeam la inundatiile care au fost de cateva ori in Bucuresti cand toate strazile erau pline de apa. Am avut noroc ca s-a mai potolit ploaia si fiecare a plecat in drumul lui. Desi eram ud, am preferat sa ma mai plimb prin gradina sa vad cum se reface natura dupa ploaie. S-a refacut si partea animala si umana, caci ratustele innotau vesele pe lac si chiar am vazut langa gradina italiana doua prietene care jucau badmington. Nice to play after a heavy rain!

Ok, ajunge cu povestile. Uite si cateva poze din aceasta scurta incursiune in natura din inima Bucurestilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu