luni, 7 iunie 2010

La plimbare prin Londra 26.05-01.06.2010 - 3

RT Londra 26.05-01.06.2010 - 3

A treia zi a fost dedicata in principal muzeelor. Planul meu initial era sa merg o zi intreaga la Natural History Museum fiindca ai ce vedea (personal mi se pare ca pentru fiecare muzeu trebuie dedicata cateva zile daca vrei sa aprofundezi ce vezi acolo). Lipsa de timp m-a facut sa combin acest muzeu cu Science Museum si Victoria and Albert Museum. Science Museum nu mai are nevoie de prezentare, numele spunandu-i insusi domeniul. Muzeul de istorie naturala este ceva imens incomparabil cu Antipa al nostru. Gasesti de toate de la stiintele Pamantului la ecologie, paleontologie, gemologie, biologie si multe alte domenii. Victoria and Albert Museum este axat pe tot ceea ce inseamna arta (pictura, sculptura, desen, arta populara din toata lumea etc) si este imens. Se spune ca sunt peste 3.000.000 de exponate in acest muzeu si nu am indoieli ca cifra ar fi exagerata. Aici se gaseste si o copie a Columnei lui Traian printre alte zeci de mii de sculpturi romane.
Langa cele trei muzee se gaseste Oratoriul care este o superba biserica catolica cu nava superba. Hyde Park este cel mai renumit parc din Londra. Este imens si m-am plimbat doar putin prin Kensigton Gardens pentru a vedea Albert Memorial si fantana memoriala a printesei Diana. Ultima incercare de astazi a fost vizitarea zonei de pe langa Kew Gardens, o gradina botanica superba aflata in SV Londrei. Dar cum oboseala si-a facut efectul ,nu mi-am dat seama ca la ora 20.00 totul e inchis. Totusi fiind acolo, m-am plimbat putin pe terenul de golf alaturat gradinilor si am reusit sa surprind pagoda din gradinile Kew.
De retinut ca intrarile la muzee sunt gratuite si in we este aglomeratie extrem de mare fiindca multe familii ies in vizite la muzeu.
Cifrele zilei: peste 1100 poze, 8 ore de mers, intrari gratuite.

Destul cu povestile. Sa lasam pozele sa spuna cate ceva si apoi mergem mai departe prin alte colturi ale Londrei.

National History Museum






Science Museum






Victoria & Albert Museum





Oratoriul
Albert Memorial
Diana Memorial Fountain


Kew Gardens

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu