marți, 8 iunie 2010

La plimbare prin Londra 26.05-01.06.2010 - 6

La plimbare prin Londra 26.05-01.06.2010 - 6

Aceasta ultima zi in Marea Britanie a fost mult mai scurta decat celelalte fiindca la ora 16.00 mi-am propus sa plec spre aeroport pentru intoarcerea in linistita si frumoasa Norvegie. Avand doar dimineata la dispozitie, matusa mea m-a sfatuit sa vad castelul si orasul Windsor, una din resedintele familiei regale. Regulamentul regal precizeaza ca regina si suita se afla la resedinta unde e arborat steagul. Si din prima zi si pana acum pesemne ca steagul e arborat la Buckingham Palace, din moment ce aici am putut vizita foarte mult din castel. Interdictia de a face poze in interiorul cladirilor face ca doar peisajele exterioare sa apara mai jos. Va asigur ca fiecare metru patrat din castel merita vizitat.
Ca elemente principale ale castelului pot insira cateva aici: zidurile de aparare, St George's Chapel, Apartamentele regale, Dolly's House, curtea interioara si toate panoramele asupra Tamisei. Multe obiective au audio guiding free si poti sa stai cat de mult vrei in anumite puncte fara sa depinzi de un ghid sau de un grup.
Pe partea cealalta a Tamisei este micul orasel Eton pe care l-am vazut in graba incercand sa vizitez colegiul Eton. Fiindca turul de vizitare incepuse cu 20 de minute inainte sa ajung eu, am renuntat la colegiu fiind putin gonit si de ploaia care nu inceta sa cada (ploaia mocaneasca deasa pe care o stiti cu totii din munti).
La sfarsit o sa vedeti si cateva poze din timpul zborului spre "casa".

Gara veche

Castelul











La plimbare




Inapoi spre "casa"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu