duminică, 18 aprilie 2010

RT Sølyst 11.04.2010

RT Sølyst 11.04.2010

Abia intors de acasa de doua zile, stiam de o insulita mica si cu destul de multe zone verzi aflata aproape de centrul orasului pe linia autobuzului 1. Eram convins ca se numeste Engøy si am coborat din autobuz unde mi s-a parut ca e cea mai multa verdeata. Engøy este a doua insula cum iesi din peninsula si este in totalitate locuita. Insula pe care am coborat se numeste Sølyst si este de fapt prima insula din "arhipelagul" Hundvåg. Pe insulita asta am balaurit intre 18.00 si 20.20 cand soarele a trecut linia orizontului. Insula are jumatatea nordica aflata intr-o padure pe alocuri cu pereti verticali ce coboara pana in mare, mici hornuri si platouri prin care am umblat in stanga si-n dreapta, cateva plaje interesante, un feribot acostat pentru reparatii, un turn de apa aflat deasupra unei stanci de vreo 10 metri, cateva case in partea de sud foarte frumos aranjate, o zona portuara proprietate a unui club de navigatie cu foarte multe case private identice pe malul apei, un mic far ce vegheaza intrarea in portul principal din Stavanger (numit Grasholmen), o galerie de vreo 15 metri in care am gasit numai gunoaie si un mic club de yole.
Nefiind prea multe de povestit, o sa va las in continuare sa vedeti o selectie din pozele facute in scurta plimbarica de intoarcere in Norvegia.













Veme buna si numai bucurii!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu